Lion Tekstil İş Elbiseleri ve Ekipmanları

HENÜZ DAĞITIMA ÇIKMAMIŞ SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

Henüz dağıtıma çıkmamış siparişlerinizi, stok dışı ve özel üretimler dışında sipariş numarası ile birlikte lion@liontekstil.com mail adresine bildirmeniz halinde iptal edilebilir. İthal ürünlerde sadece sipariş tarihi ile aynı gün iptal talebinde bulunulabilir.

 

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜ İADE ETMEK İSTEDİĞİM DURUMLARDA NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM?

ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya, lion@liontekstil.com e-mail veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürün ambalajının bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması (orijinalliği ve tekrar satılabilirliği hiçbir şekilde bozulmamış olması, iç ve dış etiketlerinin sökülmemiş olması) şarttır. Firmalara özel üretim siparişler iade alınamamaktadır. İthal ürünlerde iade distribütör anlaşması gereği alınamamaktadır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının ürün ile birlikte iadesi zorunludur. Bu belgelerin ve ürünün ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanır.

 

ÜRÜN İADESİ ONAYLANDIKTAN KAÇ GÜN SONRA PARA İADESİ YAPILIR?

İade tutarları sipariş esnasında kullanılan ödeme metodu ile geri ödenir. Kredi kartı ile yapılan alışverişlere ilişkin iade tutarları alıcının kredi kartı hesabına yapılır. Kredi kartına yapılacak olan iade ödemelerinde ilgili banka kuralları saklıdır. Havale/EFT ile yapılan alışverişlere ilişkin iade tutarları ilgili hesaba havale/EFT ile ödenir. Üründen kaynaklı hatalar olması durumunda ürün incelemelerinin laboratuarlarımızda yapılması gereken hallerde alıcının beklemesi gereken inceleme süresi alıcıya bildirilecektir.

 

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İÇİN NASIL BİR YOL İZLEMELİYİM?

www.liontekstil.com'dan sipariş verilerek alınmış olan ürünler kullanılmadığı ve orjinal ambalaj, etiket vs. zarar gelmediği takdirde, ücretsiz olarak başka bir numara, renk desen veya tamamen başka bir ürünle değiştirilir. Kullanıcıdan, değişim için  gönderilen gönderilerde kargo masrafı kullanıcıya aittir. Değiştirme işlemlerinde kullanıcı ürünü teslim aldıktan sonra 2 (iki) iş günü içerisinde kargoya teslim etmelidir. Kargoya teslim sürelerini aşan teslimlerde ürün kabul edilmeyecektir. www.liontekstil.com tarafından gönderilen tüm ürünler paketlenmeden ve kargoya teslim edilmeden önce kalite kontrolden geçerler. Ancak yinede hatalı çıkan bir ürün olursa www.liontekstil.com bu ürünü ücretsiz değiştirmeyi ve kargo masrafını karşılamayı taahhüt eder. Paketi ve ambalajı zarar görmemiş ancak paket içerisinden, arızalı / defolu çıkan ürünler 3 (üç) işgünü içerisinde SATICI'ya iade edilmelidir.

Dikkat: Firma adına yapılan alışverişlerde, "ürün iade ve değişimi" için "ürün iade faturası" gönderilmesi gerekmektedir.

 

KULLANIM  SÜRECİNDE  VEYA YIKAMA SONUCU BOZULAN BİR ÜRÜNÜ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

 

Ürün incelenmek üzere SATICI adresine gönderilir. Laboratuarda yapılacak inceleme sonucunda ürün hatalı çıkarsa hemen değişimi yapılır, ancak kullanıcı hatalarında değişim ve iade söz konusu değildir. Ürünün SATICI taraflı bir hatası olmadığı durumlarda Laboratuar masrafları ALICI tarafına fatura edilecektir.